grab jeden grab jeden
401
BLOG

Kryptohomoseksualny Prawicowiec Na Basenie

grab jeden grab jeden Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Czytelnicy skarżą się, że na Auaparku w Radomiu mężczyźni, zamiast korzystać z wyodrębnionych przebieralni, paradują nago po szatni. - Czuję się z tym nieswojo. To nie plaża naturystów - mówi pan Tomasz. [....]
 
- Odwiedzam Aquapark kilka razy w tygodniu. Chcę się zrelaksować, odpocząć, odstresować, tymczasem czuję się nieswojo, bo w szatni panowie nie mają w zwyczaju przebierać się w zaciszu boksu, tylko paradują z berłem na wierzchu po całej szatni. Ponadto po pływaniu czyszczą się, wycierają i namaszczają ostentacyjnie swoje intymne części ciała - opowiada czytelnik. - Bywam też na basenie np. w Kozienicach i tam problemu z takimi "naturystami" nie ma. Wydaje mi się, że wystawianie pewnych nagich części powinno być zarezerwowane na inne sytuacje niż basenowa szatnia - dodaje. - Czy mam taki dyskomfort zgłosić ratownikowi, skoro to nie dzieje się bezpośrednio na basenie? - zastanawia się mężczyzna.
----------------
żródło: gazeta.pl


 

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości