grab jeden grab jeden
981
BLOG

Czas Jest Praźródłem Wszechrzeczy

grab jeden grab jeden Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 146

a może to czas napędza zmianę, a nie zmiana czas. może to nie czas jest cieniem zmiany (materii) tylko odwrotnie?

może czas jest prarzeczą i praprzyczyną. Istnienie czasu jako praprzyczyny istnienia bytu "wymusza" istnienie materii i zmainy jej stanu. wymusza ewolucję. wymusza życie i inteligencję.  

 

czas nie może funkcjonować w oderwaniu od powiązanej z nim zmiany. zatem czas biegnie zawsze. on jest pierwszy. wieczny. jest jenocześnie teraz i zawsze.

Wszechświat pulsuje.

Musi.

 

Czas jest Źródłem Wszechrzeczy

 

I w pewnym sensie jest Bogiem. jest siłą sprawczą. jest praprzyczyną. tyle, że to jest całkowicie beztranscendentne

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie