grab jeden grab jeden
343
BLOG

Osiem Minut Czekali Na Śmierć..

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Czy może być potworniejsza tortura? Ten czas dla nich był wiecznością, najstraszliwszym piekłem, jakie człowiek może doznać na ziemi.

Niewyobrażalne co oni przeżyli

Przerażające jak wielkie, ponad wszelką moralną człowieczą skalę, cierpienie może zadać człowiek człowiekowi, Ziemianinowi z dziada pradziada, jak on. Z tego samego Dziada, i z tej samej Baby.

Trudno mi od Nich oderwać myśli. Złożyli niewyobrażalną ofiarę bólu i cierpienia.

Za co? W imię czego? Co musiało leżeć na szali? Jakież zło trzeba by popełnić aby zasłużyć na taką karę? Również niewyobrażalne.. To się odbyło wg zasad ustalonych przez Boga? Co to za Bóg. Gdzie jest jego miłość, gdy zezwala na nieograniczone cierpienie

Na Dobro nie ma już miejsca.

Kimżeś zatem, żeś ich tak wielu skutecznie otumanił? Jesteś Dobrem czy Złem?

Co ludzie częściej słyszą w uchu wlasnych myśli? Rzeczy dobre czy złe? Aniołka czy diabełka?W jakiej proporcji?

Czy jest sens, żeby w Ciebie wierzyć, gdy nie chcesz objawić kim jesteś. I dokąd prowadzisz swoich wyznawców

Jeśli gdzieś może zapanować zło o nieskończonej skali tam nie ma Dobra. Gdzie jest Dobro nie ma Zła.

Czy nie powinieneś w pierwszej kolejności pomyśleć o własnym Zbawieniu? Na pewno niewinnyś? Grzechów zaniechania nie masz? Kaca nie masz po niewysłuchaniu modlitw małego, całym sercem i duszą ufającym Tobie, niewinnym, bezgrzesznym dzieciaczkiem, ktory śmiertelnie chory modli się o wyzdrowienie również śmiertelnie chorej siostrzyczki, prosi Boga o jej uzdrowienie kosztem jego życia? 

Siostrzyczka, śliczna dziewczynka z mądrymi, obleczonymi chorobą oczami modli się tak samo, ale w przeciwnej intencji: weź Boże, weź Boże moje życie, ale pozwól Bratu memu, którego kocham nad życie, żyć dalej .

Bóg podjął decyzję, rodzeństwo w straszliwych katuszach zmarło, po trwającej kilka dni agonii.

Spoko? Takie zasady w kasynie?

No to, sorry, ale nam nie po drodze. Zła w waszym świecie dla nas za dużo.

 

-------------

odpoczywajcie, już spokojni

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo