grab jeden grab jeden
718
BLOG

A Gdyby Rakieta Zestrzeliła Samolot LOT-u

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 52

Unikałem i unikam pisania na temat tej tragedii. Ważniejsza jest dla mnie cisza nad przerwanym życiem pasażerów i cierpieniem rodzin niż polityczna, brudna, cyniczna nawalanka.

Z przykrością czytałem komentarze, w których ważniejsze było absurdalne i stawianie znaku równości pomiędzy wypadkiem lotniczym spowodowanym ludzkim błędem a terrorystycznym zamachem rakietowym, niż jakaś ludzka refleksja nad tym zdarzeniem.

Ta obrzydliwa retoryka smoleńskich odurzonych, którzy zobaczyli jedno zdjęcie szczątków malezyjskiegi samolotu i od razu zaczęli snuć analogie, że tupolew na pewno też rakietą bądź wybuchem - bo kawałki samolotu  na ziemi rozrzucone leżą.

Z dużą dozą prawdopodobieństwa można przyjąć, że separatyści - terroryści namierzyli rakietę na przypadkowy cel. Mógl to być rejsowiec niemiecki, angielski, hiszpański, amerykański. Trafiło na malezyjski.

Ale mogło też trafić na polski. Los. Błysk słońca.

I aż boję się pomyśleć co zaczęło by się dziać w naszym kraju. Ile umysłów, serc i sumień zerwałoby się bezpowrotnie z łańcucha. Na Świętą Wojnę.

 

Nikt z was - rodzin ofiar, tego nie przeczyta, ale wysyłam wam myśli pełne współczucia i smutku.

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo