grab jeden grab jeden
885
BLOG

Prawdziwi Polacy Listy Do Premiera Tuska Piszą

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 37

"Twoje bękarty zdechną, a ty zostaniesz zabita, rozszarpana na strzępy z całą rodziną. Jesteście parszywym pomiotem smoleńskiego mordercy. Przekaż ryżemu kundlowi, że zostanie zabity za mord smoleński" 

"Ty bezrobotna dziwko, ty też zostaniesz zabita i cała wasza rodzina. Bo ścierwo ryżego kundla musi być wytępione do pięciu pokoleń"

"Chciałem spytać, czy już wiesz, gdzie będziesz próbowała się ukryć i uciec, bo chyba świadoma jesteś, że jak kundlowi zdejmiemy ochronę, to i z was nikt nie przeżyje"

 

- To przykłady z kilkuset podobnych w ostatnich dwóch miesiącach gróźb, które są kierowane akurat pod adresem mojej córki. Ja odbieram znacznie więcej takich miłych komunikatów pod swoim adresem - powiedział premier. - Moja żona i syn również. Te bardziej drastyczne, tego, co zrobią z moimi wnukami, też otrzymujemy - dodał.

 

-------------------------------------------------------------------------

gratulujemy niezależnym ruchom oporu, strefom wolnego słowa i innym prawdziwym środowiskom patriotycznym, że wychowały takich żarliwych bojowników o Prawdę

 

 

 

 

grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo